fredag 10 juli 2015

Lite boule å annat rajtantajtan.


Huhh...SM (boule) i Uppsala näxta vecka...och jag har tränat 5 ggr innan det.Dont worry...inbillar mig inte ett zit...har ju kommit ikapp verkligheten lixom :-) Denna gång blir det bara 2 klasser.Singel & dubbel,och behöver därmed bara bo hotell 3 nätter.OM jag lirar mer framöver (kommer bli väldigt sporadiskt i så fall) så blir det just Singel och ev dubbel.
Trippel är möööögigt,vilket jag tror (verkar så) fler å fler tycker :-) Ahh...kan ju tänka mig att det är kul om två BRA lag möter varandra...både för spelarna och publik,men annars...möööögigt :-).

Aja...Uppsala ska bli kul.Svårt att hitta finare platts att spela på faxtiskt...Botaniska och Engelska parken.


Annars da...tjae,zoveriet har väll funkat ok ngra dagar nu...och ärtorna är stora som fan.Zitgoa att förvälla å tugga i sig med lite smör :-)
Funderar på att ta mig en båt-tur ut i kobbeland i morgon (Lördag) bara för ros skull.Bara glida runt å steka i solen dom utlovat.Kanse langa ut ett flöte å se om det nappar.Kan behöva det.



Mycket som borde fixas här på Godset oxå eg...ny mugg,måla mm...men det lär ju ligga kvar ett tag,så...
Vädret ja...ngra konstiga dagar här nu.En timme innan bilden nedan togs stod jag ute på grusvägen och tränade...i stekande sol.Nu bara smäller det mot taket,och rena äla vattenfallet bildas.Skumt.


Ower & out.


MOZZ.




Inga kommentarer: