söndag 9 augusti 2015

Jobbat 4 dgr i kobbeland.Ena dagen...knallsol...andra...dimma.Här snackar vi kontraster.Aja...myzdagar.
Boule da...hehe...kul sport de...som nog har tänkt sig att utvecklas te en OS-sport!!Sicket jävla skämt.Min nuvarande klubb t.ex...har en +65:a som UK te klass 55.Sicket jävla spektakel.NOLL koll är bara förnamnet :-).Weee...nä faen...do it folks.Gör som jag ALLTID sagt...nydana er.Utveckla er...kanse...ja faen,GÖR DET RÄTT.Släpp kompistrycket...och gå på kunskap och resultat.Och framförallt...låt ALLA vara med och leka,och ge fan i att dizza folk som vill & kan te eran egen kunskapsoviliga fördel.För...LEK är det...och kommer så alltid att vara...med nuvarande lättsamma sätt att se på,t.Gäller för all del SBF (Sv BouleFörbundet) oxå.Alltså...jag gick in på Online (där man anm sig te tävlingar)...och ser res där från PROPAGANDA-"tävlingar".Jag ser res från 65+:tävlingar från övre Korpilombolo.Likså anmälningar till 65+:"tävlingar" hit å dit.ÄR DET NÅ JÄVLA SKÄMT?.Lägg in res från kortlekar runt om i landet oxå,jävla muppar.Den dagen boule blir OS-sport lär jag vara död.Likaså min avkomma....och även deras avkommor,och sen deras O S V.SKÄÄÄMT på hög nivå...dessa ambitioner.Aja...hawe it U:re way.Jag hystar på,jag...och ser det mer som lite egenterapi...and like it.Pözz.
Annars da? Ja...lite funderingar på alla dessa 4-stegs bokstavskombinationer som nu förekommer.Alltså...den ene har "begåvats" med nått jävla ADHE...och den andra har säkert fått BQDE...en annan är HBQD....och nån har CPDE.Var fan slutar det när alfabetet tar slut?Jag själv har säkert nått med 12 bokstäver...men klarar mig zkitbra ändå.WATS next?Nått påhitt med 10 SIFFROR??? "Du...jag är ledsen...men du har fan 83576453...vi måste hitt på nån medesinin te dig".LÅT FÖR HELVETE SAKER SKE.En del har över-energi...so wat?.Vi skapar HC (handicapp) för var & en...så snart är vi fan ALLA unika.Hadde vi gett Einstein nått dämpande oxå...bara för att han var den han var?Nop...allt handlar om att skapa BIDRAG fördet ena eller det andra.Bidrag som ska betalas av MIG.Dom bidragen kan ni stoppa upp i arslet...det,likväl som era egna sura samveten.

Sen ser jag att vi te Friidrotts-VM sätter vårt hopp te Abrigadi Watgawi (eller vad hon nu heter)...tözen fr Etiopien som gifte sig med en svensk tränare för att få tävla för sverige.Hon skilde sig efter 3 månader förexten!!Härlig kupp va?Jävlar vad jag håller tummarna för henne ;-).Inget ont om henne eg...mer respekt...som lyckats utnytja vår Svenska flathet."WAT...kan vi få en SÅN idrottare att byta land te vårt?Shitt...go 4 it...Sverige får ju ett GUUULD".
Detta gäller ju fotboll mm oxå eg.Visste ni att Quatars landslag består av 8 st inköppta Brassar?Inte?Eller...ta dom allsvenska lagen...med sina lån hit å dit.Köp från när & fjärran.Schore...jag håller på DIF jag...men intresset från är jag var 20-25 är ju som bortblåst.Betala för att gå och se,t??? 4-get it.
Nä fy faen...spytt galla klart nu.
NATT.


Inga kommentarer: