fredag 26 december 2014

En epok (i alla fall för mig) går nog i graven nu :-(

Var ju ut te kobbeland igår och gjorde ett litet jobb.Och sen jag fick reda på att min nuvarande huvudsyssla,sopkörningen,är historia...så lär jag inte kunna driva min firma vidare mot målet...pensionen.Faen...36 år har jag fixat det...och drömmen var ju att komma i mål.Skiter sig...och nu ligger man ÄNU mer sömnlös.
Att hoppas på nån halvtidsanstälning är nog för mycket eg.Menar...61 år gammal...vad är chansen för det?

Men minnen har jag...och stollt som faen över att ha klarat mig så här länge.Menar...36 år...nog faen inte många som fixat DET eg
.
Stämpla är ju inte att tänka på när man zämpat eget...så nu zkiter det sig nog,knappa FYRA år innan man kommit te målet.Bittert som faen.

Ända chansen är att vila/lägga ner firman...och hoppas på att hanka sig fram på småjobb som anställd och ett eller annat svartjobb.Kan andra....så kan jag.
Vi har ju kommit dithän att vi zkiter fullständigt i hårt knegandes mäniskor...och koncentrerar oss mer på att hjälpa andra.
Som sagt förr....SD ligger jävligt bra till hos mig i kommande val.Och fler & fler verkar resonera likadant.Mmm...

Ähh.............nu zzzova.Sen natt här på godset...så....natt.

Inga kommentarer: