tisdag 25 augusti 2015

Lite om...ja...nått :-)


I dag köpte jag fösl,dax-presenter te grabbarna mina...mitt allt.Vi har eg kommit överäns om att aldrig köpa sånt te varandra...men som papps måste man väll få ta sig vissa friheter.
Deras stora intresse är Liverpool i engelska ligan...så det fick bli biljetter te den cherity-fight mellan Man United och Pool som om ngra veckor går på Friends Arena (eller Tele2-arenan).Kul grej...och samtidigt jävligt taxam för att dom inte har intresse för Svensk fotboll som i mina ögon spårat ur så totalt.Konstigt eg...när Pool lirar...sätter dom sig framför TV.n fullt munderade i Halsdukar och tröjor mm...och hejar på sitt älskade Pool.Men samtidigt en kul grej,som sagt :-)
Om det hänger på mig,grabbar...så...U NEWER WALK ALONE :-).

Önskar bara vi hördes av lite oftare än vi gör...men kan leva me,t som det nu är.Man kommer ju ihåg hur man själv var mot sina föräldrar :-).

Annars da...tjae...det rullar på här på godset.Bilen går bra och så även båten.Annat vore en mardröm...spec om båten skulle paja...eftersom jag ju knogar med dom jobb jag har ute i kobbeland.Bara att hålla tummarna...i 3 år till åtminstonne.
 Nu...natt
MOZZ.

Inga kommentarer: