lördag 29 augusti 2015

Boule i dag

Prinsens Kanna i Ormine i dag gick helt ok...även om icke-träningen lyste klart över Antes dalande stjärna.2 raka å klara vinster i monraden följdes av en 12-13-torsk.Vi gick te kvarten...och torskade där mot våra sköna klubbkamratr Håkan N & Bengt B rätt klart.Men jag var fan nöjd ändå...med den lilla träning jag underkastat mig sen SM.
Hursom...trevligt som faen att åter få tävla med Peter E (Lugn,cool...och förstående kille) från min klubb Fagersjö...och hops han vill nån mer tävling med mig.
Ända som störde mig under dagen var vissas hejarop te våra motståndare...men när VI gjorde nå bra blundade och dizzades det bara.En del gör ALLT för att vårda sin plats i  K.F.I.B :-)
Aja...hata & dizza Ante är nog kul.

Ohyeeeh...nu ska här zzovas efter en redig gozdag med boule och sen middag med nära & kära.
                                                                    NATT.

Inga kommentarer: