söndag 15 november 2015

Sekter...inget annat än zketna sekter...med nått påhittat överhuvud.


Allt handlar "bara" om sekter.Sjuka sekter där en går ut på att klä sig i rött,en kan gå ut på att varje man i den sekt det berör får ha fler kvinnor en en. O.S.V.Vimlar av dom...speciellt i USA.

Men nog undrar man lite...dessa sekter,ofta kriminella,lockar fram ett hat,givetvis från oss som inte har gått på detta...alla vi med lite förstånd i huvudet.Vi måste väll ändå vara i majoritet jämtemot dom sekt-troendes.Eller???.Men JAG...jag får inte hata allt som har med Islam,den värsta SEKTEN av dom alla,att göra.Inte utan att betraktas som främlings-fientlig i alla fall.

Om jag kritiserar religion...om jag förkastar Gud i vilken form vi än må ha skapat henom...då...DÅ...är jag en förtappad stackare som helst ska stenas eller för all del skjutas med en blykula in i huvudet mitt.

Hursom...vi kristna (jag måste väll ändå räknas dit trotts mitt förakt) ska alltså köpa att en annan sekt (Islam då) får använda utrotningsmetoder mot alla som inte tror på DERAS Gud. Medans övriga,ej Alah-trogna,ska vara fogliga och ändast protestera genom att våra folkvalda (vet äns Islamister vad en folkvald ÄR?) höjer rösten och inlägger en vääldigt stark protest i muntlig form.

Jag vet mycket väl att inte ALLA Muslimer står för detta med våld...men våldet KOMMER ju enbart från den sidan...med sina självmords-sprängare i syfte att ta med sig så många som möjligt in i döden...och sen bli helgonförklarade i Alah,s namn.Helt jävla sjukt.Dessutom är ju deras förtryck av kvinnor & barn helsjuk.




Inser vi att dessa ruggiga händelser i Paris snart är glömda?Fattar vi att detta våld kommer att pågå länge och ofta? Och allt i deras Guds namn.

Nu kanse nån tycker jag är väl tuff med anklagelser mot just Islam-troendet.
OCH??? Betänk att mördandet enbart kommer från ETT håll...dom andra har ju inte vett nog att försvara sig med annat en väääldigt starka protester i form av ord från "starka" ledare.Folkvalda ledare som instiftar konvetioner (Geneve,Dublin mm) och sen har meningslösa möten i Bryssel eller nån annan stad.Möten med beslut som sen inte följs.

Och lilla Sverige hakar på.I går pratade (vad annars) vår handfasta regering om att skicka ner 12 man...TOLV MANNAR...te nå ställe,för att UTBILDA folk på plats.STORT det.Känner mig jättestolt som Svensk (vad DET nu är) här.

Vad jag förstått är det bara Turkiet,Frankrike och USA som verkligen GÖR ngt genom att verkligen strida mot denna skit-SEKT...IS,även om (ingen är mer förvånad än jag) Ryssarna nu verkar hakat på.
Stämmer nog som Vänstermupparna en gång sa...JAS har vi byggt för att ha som leksak te våran försvars"makt".Och kulsprutor mm har vi tagit fram för att sälja...inget annat.

Men som sagt...jag för min del hatar ALLT som har med guda-troende (dit hör kunga-huset förexten) att göra,spec Islam-troendet då...men för det ska ju inte den ena  sidan sitta stilla och bara ta emot skit och väpnade påhopp med enbart ord.
Religion och sekt-bildning,i all dess form,skapar enbart problem.
MÅ ALAH & GUD m.fl VARE MED ER.
Nu...natt.




Inga kommentarer: