fredag 18 december 2015

Män VS Kvinnor


Såg "Debatt" på SVT i går kväll...och baxnade totalt,som den MÄNISKO-kännare jag anser mig vara.Ok...jag är (och har aldrig varit) väl ingen anhängare av FI & V direkt...men detta var ju total förnedring av mänskligheten som det stavas för mig.
Vilka jävla muppar där var...både män & kvinnor ska sägas.
Dom satt alltså där och diskuterade den eviiinerliga frågan varför män har mer makt än kvinnor.

Kan man ju i å för sig fråga sig egentligen...men MIN erfarenhet är att kvinnor i makt har en föribannat större förmåga att röra till begrepp och förnuft än män har.

Kvinnor gör bort sig mer helt enkelt...åtminstone när dom ombeds tänka.Eller när dom sätts på pedistral och förmodas bestämma.
Missförstå mig rätt...där FINNS givetvis MÄN som får en att undra hur dom hamnat i sina bestämmande roller.Det FINNS skämt i båda lägren här.
MEN...MIN erfarenhet (och jag HAR erfarenhet av,ett...promice) är och förblir...att dom flesta tözer nog gör sig bättre vid spisen än dom gör sig i nån bestämmande roll,vare sig det gäller inom företag eller inom statlig/kommunal roll.

Hualigen vilken tur att så få (nåja) läser här...men kom igen...överbevisa mig da.

Tözer har i hela mitt liv visat sig vara bättre vänner (till mig och jämtemot varandra) än vad män är
.Men att dom skulle kunna regera/bestämma/delegera bättre än män!!!Well...DÄR kammar ni FI-anhängare (och för all del andra) fet-noll.Promice.

Men för all del...det var rätt kul (även om JAG äcklas av,ett) att se dessa FI-muppar med sina tjur-ringar i näsan...och sitt demostrativt rödfärgade hår.Kul...men äckelframkallande
Men eg är det väll som så...att ingen (om det nu handlar om könet) är väl klokare än den andra.Den ena är bara starkare än den andra.Tözer mentalt...och män fysiskt :-)
Lycka till med er kamp,tözer.
O & O
Mozz

Inga kommentarer: