lördag 13 februari 2016

Empati??Jo...den finns här,men...


Det har gått för långt nu.In på Konsum i dag...och där satt hon igen.Den arroganta kärringen...som ropar "Tack så micket" när man inte ger ngt.Hon tror nog att hon gör sig själv rolig över mig...men denna gång pallade jag inte med hennes idiotiska kommentar,utan vände och sa "Va fan tackar du för"?.Hon blev paff,knep käft....och jag kände mig trotts allt dum.Knallade därifrån...men slogs av tanken att hon gör det ju faxtiskt bara värre för sig själv med sina dumma kommentarer.Menar...jag väljer väl för fan själv om jag vill ge eller inte ge.Bort med dessa tiggare.Ut med dom NU.Sverige...visa stake och skicka ut dom.Låt Rumänien ta hand om dom...och låt för fan mig slippa se dom.Låter elakt va?Och?Ähh...låt mig bara slippa dessa drägg (elakt?)...och JAG känner mig därmed bättre te laggs.Du/ni????

Ser oxå att det nu åter igen hänt olykligheter på ett sånt här boende för ny"Svenskar".Här har då knivats ner folk hit & dit.En mördad och flera skadade.På ett boende för oliktänkandes från här & där.
Och sen undrar folk (läs gärna V/MP/FI/S-anhängare) varför kommuner inte vill ta emot dessa oliktänkandes!!!.

Aja...själv tänker jag fortsätta att noscha dessa tiggare...och göra det med en allt mer stigande arrogans....just därför att dom beter sig som dom gör.Menar...jag har mina problem...men tvingar väll för fan inte på DOM dessa problem.Nop...enkel biljet hem...som deras Rumänien får pröjsa.Thats it.

MOZZ.

Inga kommentarer: