söndag 7 februari 2016

Söndag i kobbeland

Här lite bilder från dagen som var.

Började lite mulet & fuktigt...för att övergå te fineväder.Tog mig te å med en halvtimmes sömn på stranden...trött efter äligt taskig zömn under ngra nätter.Blir så ibland för mig ju.


Sen fjuttade jag på brasan igen...och nu brann det som faen.Första försöket (i går) hadde nog torkat upp det.


Nu har jag fått bort det gamla tältet...vilket var ett helvetes jobb...men jobb var det :-) Nu ska bara nya monteras upp.Bozz no 2,Jonas kommer och hjälper mig med det.Vore fantastiskt bra om byggarna kom och tog hand om sitt zkit oxå...men det har ju int jag nå att göra med eg.Fattar bara inte varför deras zkit ska ligga här och skräpa :-)

Tog ngra bilder på brödernas hus oxå...som låg zitfina i solskenet i dag.

Avslutar med den obligatoriska selfien vid kvälls-fikat :-)

I morgon kommer Jonas å hjälp mig med nya tältet.Riva är en sak...att montera är en annan.Sen far jag hem med honom.Godset måste ju ses te det oxå.Ska även hjälpa te i köket på Onsdag...vid bouletävling i Orminge.Man måste variera sig...även i min ålder :-)

P & K








Inga kommentarer: