söndag 24 april 2016

Kobbeland ÄR gozeland :-)

Long time no c:n.Aja...


Nu är denna omgång i kobbeland över.Har fått te,t rätt läckert,så nu får ägarna en gozig sommar här ute.Kan kanse bli nån helg till dom behöver hjälp...sen blir det nog te hösten som gäller.Helt ok...då Godset mitt på Ingarö behöver underhållas lite oxå.Målning och vård av tomater,potäter mm står närmast på programmet.

Ska ägna sommaren åt att så ofta som möjligt träffa mitt allt...och fritida lite med att träna boule.Lär bara bli en tävling,singel-DM....i övrigt får det nog vara med det.Seriespelet får nog vara,hur kul det än är...men faen ingen ide att hålla igång kvalitè-träning bara för det.
SM skippar jag.Man har inte råd med sånt...som nybliven pensionär :-)

Ska hålla på mycket med FB oxå...om nu nån trodde nå annat.Blir mest att rita om dessa muppar inom MP,V och...ja,regeringen helt enkelt.Man har ju aldrig skådat sämre styre än vad dessa uppvisat.Blir fan mörkrädd när jag tänker på vara kidz framtid i detta kaos som dessa muppar skapat.

Aja...nu ska jag göra kväll,givetvis med en altan-fika med tillhörande chokladbit...och en redig Bowemore Wiskey te de.Är jag värd.I morgon blir det hemfärd över Nämdöfjärd...
och sen ngra skööööna veckors slapperi på Godset mitt :-)
Kanse dyker upp nå strö-jobb ute bland kobbarna oxå...vore nice.
Byby & O & O.




Inga kommentarer: