fredag 23 februari 2018

Ja...så ere.



En tjej med posttraumatisk stress,orsakat på Drottninggatan vid svinets tillslag...intevjuvades i kväll på SVT.Anonymt.Hon jobbade på Åhlens,inte långt fr där lastbilen gick in...dock en BIT ifrån.
Jag frågar mig...vad faen är då detta PS som tydligen tillåter en att läänge vara sjukskriven??.Hur långt ifrån bör/kan jag vara fr händelsen...för att drabbas av detta?Aja...nått att tänka på...åtm för mig.

F Ö är jag nu ännu mer övertygad om att detta svin,Arkilov...gjort detta ensam...i hopp om att sen få tillbringa ngra år på ett av dom hotell som vi här kallar fängelser.Att han blandar in IS är en del av planen.
Ungefär som killen i Västerås som förra året,med kniv tagen från en hylla i butiken,mördade en kvinna på ICA som han aldrig träffat...i syfte (som JAG tror,då) att slippa utvisas.Mer sånt kommer...promice.
Vi har ju skapat möjlighen...för kräk som Akilov.Tryggt Sverige "vi" har skapat va?

Annars börjar jag nu få en toklängtan efter båten min.Kanske int så konstigt...då det ju har snöat så in i helvete här + att det är så föribannat kallt ju.Aja...snart varmare ju.

Ser oxå att Löfven nu går ut och ryter till om att Sverige minsan inte ska betala mer till EU.Killen och hans anhang har nog äntligen kommit på att pengarna börjar ta slut...och inleder valrörelsen på detta sätt.Menar...tillåmed denna mupp vet nog numera att EU inte varar så länge till.BREXIT har nog gett dessa vilsna anhängare en tankeställare.
SWEXIT 0ch bildande av NU,med Danmark,Norge och Finland är lösningen.EU har växt dess förespråkare & utövare totalt över huvudet.
Vår egen ekonomi brakar snart än mer åt helvete än den redan gjort...till nackdel för dom äldre och yngre i detta land.Men...det zkiter väl SL,Ylva,Margot,Maggda A & co fullständigt i får man anta.

Numera VET ju galningarna i 7-klövern att dom gjort bort sig...men dom förvandlar det sakta men säkert te sin egen fördel.Hur,undrar man?
Jo...nu går taktiken ut på att förlora valet i September...för att sen sitta och anklaga andra för den kattastrof som kommer.
Mark my word...och kom ihåg var ni läste det först :-) Häpp.

Nu...lite musik i lurarna,i väntan på morgondagens delavsnitt av Mellon.Lowe 2 c it...and loowe 2 make my self angry ower it :-)

MOZZ

Inga kommentarer: