torsdag 26 december 2019

NU jävlar...


 Hoj.Nu drar man igång den här igen😁

Godset ser ut som vanligt...prexis som jag vill ha det.Framtidsplaner (te sommaren Hops jag) är nytt altan-golv.
Har ju HAFFT tankar om att bygga ett Atterfalls-hus...men efter mycket forskande kommit på att det blir liiite för mycket pengar att lägga ut.
Ca 600 000 kr nyckelklart.
Banklån skulle nog inte vara några problem eg...Men är ju som jag är.ALLTID hatat att ha skullder. 
Aja...jag har ju gott om platts för ett sånt hus på tomten min...så det kanske blir ett framöver👍



Har ju även blivit Farfar under året...te världens underbaraste tös...som fyller 1 år i Januari.
Heily heter hon...och är sötare än söt.Har haft ynnesten att få ta några promisar med henne under året...vilket är en helt sjukt grymt underbar känsla att göra.
Aja...hon är så go att jag baxnar när jag träffar henne ❤❤❤


Har ju även spelat lite boule under året.Det roligaste tillfället var nog med dessa 2 Patroner i inne-seriespelet.
Det var en grymt rolig resa ne te zörr,detta.

SM i Linköping var kul det oxå.
Lyckades faxtiskt göra mitt bästa SM-resultat där genom tiderna.
Gick till kvartsfinal i V55-trippeln...spelandes med mina klubbkamrater Sven och Jaimi.
Förlorade den (9-13) mot ett skönt gäng fr TRX,som sen vann det hela....och kom alltså inte te centercaurten...som ju är mitt mål numera.
Aja....det kommer nog.
Kanske te Jönköping kommande SM 😁


Har ju även tillbringat mycket tid i kobbeland...utförande lite röjning mm.Har ju förmånen att få hjälpa några kompisar därute...mot att jag får bo där nån vecka då och då.
Gött för min själ,det 🙂

I morgon far jag te Jönköping för att spela Nyårscupen.
Spelar med Jonny (på bilden ovan) dubbel. 
Och som vanligt spelar vi båda tävlingarna,V55 på Lördagen och Öppen på Söndagen.
Ska bli jäkligt kul,det.
Har tyvär inte tränat som jag bör inför det...men det ordnar sig nog.
Jonny är en rätt förstående kille 🙂

Sen kommer jag him efter det...och då är det ju Nyårsfirande som väntar.
Planen är att åka ut te kobbeland då...och ta med mig en skumpa och en flaska wirre...för att efter firandet som vanligt lägga ner cigg och alkohol och starta upp långpromisarna igen...för att se hur länge det håller denna gång.
Målet får bli te Juni...så tar vi det från där 😁
HÄPP Å HEJ.

Inga kommentarer: