lördag 26 september 2015

Jahaja...

Fullmåne ute...så det är meningslöst att försöka zzzz.....................

Drar lite om veckan i stället.
Såg nyss ett romantiskt drama...om en kille som kommer tebax från ett krig,letar upp en töz vars bild han hittat på en bomb-platts i detta krig.Jaja...o s v.Hursom...bölade som en stucken gris här.Tror det är rätt skönt att glo på sånt ensam...för med nån annan skulle jag inte ens glo...givetvis.Boys newer cry...u knowe :-)

Kom hen i går...efter ngra sköna dagar i kobbeland...där bozz Benke & jag fick en hel del gjort faxtiskt.Så...nu ere vinterbonat därute.Ska ut igen om ngra veckor...då det är dax att blåsa bort alla löv och rensa hängrännor mm.Ska även flytt över båten te vinterplattsen i Stafsnäs.

Sen ska jag ta tag i detta med att lägga ner firman min.Kommer svida av bara fan...efter snart 40 års zämpande med den.40 sjukt underbara år ska tilläggas...men nu får det va nog med zömnlöshet över att hitta jobb te den.
Hur man sen ska klara sig??Ingen aning egentligen...nu får det gå som det går.
Kanse tar tag i mitt liv...säljer Godset,köper en husbil (gammal dröm)...och bara far runt och inväntar ett slut på ett sjukt gött liv.Ju mer jag tänker i dom banorna...desto mer lockande låter det faxtiskt :-).
Och...får ju faxtiskt en slant över att leva på te pensionen faller på.
Aja...ordnar sig nog med det.


Har även besökt bror min (Tommy) ngra ggr under min frånvaro härifrån.Killen härdar ut...trotts att man ser att han ibland mörkar sina smärtor...men ibland MÅR han faxtiskt jävligt bra...vilket ju piggar upp även mig.Men kul att se är ju att eg är han å jag rätt lika.Sällskap är skönt en stund...men det får va nog när det är nog :-) Vi snackade lite om mozzan vår sist...och kom överens om att det nog är hon man saknar mest av alla man känner som knallat vidare.
Men...bra att inse att så ska ske,egentligen...även om minnena finns kvar.Lowe u mum...always will.

Lördagnatt här nu...och tar mig ett glas rött.Strax dax att rocka loss med Creedens i lurarna.I morgon blir det te att stänga av vattnet här på Godset mitt.Frozten e på G.Längtar te Jul,pestens tid...för efter den zkitperioden så triggar ljuset på :-).
HATAR Jul...HATAR mörker.Allways will...always do.

NATT.

Inga kommentarer: