fredag 16 oktober 2015

Spy & kräk över zkiten


Det "vi" nu ställer till med i Sverige är ren & skär kattastrof.
Hur kan man ens tro på att detta ska fungera...med att vi tar in mångfalld mer flyktingar och lycksökare (tyvär ÄR det så) än vad andra länder gör...under tiden som Stefan Löfven minglar runt i världen och försöker få igenom sin egna helgalna vilja om att andra länder måste ställa upp.DOM GÖR JU INTE DET...OCH KOMMER HELLER EJ SÅ ATT GÖRA...trotts löften hit & dit.
Ren jävla galenskap.Och nu ska vi alltså placera dom i tält-läger.WAAT?Efter det da?OM dom nu accepterar att bo i dessa tält-läger...vilket jag inte för ett ögonblick tror på.

Och nu läser man att migrationsverk & poliser hit & dit fullständigt givit upp.
Kommuner protesterar...och tillåmed Vänster-aktevister har tydligen börjat undra.Menar...dom ÄR ju inte lika aktiva numera i sina galna protester.
Under tiden sitter Puttin och övriga galningar i öst och bara njuter och bidar sin tid.
Oxå nått jag inte begriper eg...varför i helvete går vi inte med i NATO???

Och sen undrar folk varför SD ökar.Varför JAG står upp för SD.

Som sagt...jag är fullständigt undrandes här över hur vi nu ställer till,et...men zkiter eg i,t eftersom JAG ej har så lång tid kvar att stå ut me zkiten.Tänker mer på våra kidz.
Vi fullständigt SÄNKER deras möjlighet te ett bra liv.Till en bra skola.Jobb.Bostäder.ALLT kommer skita sig för dom.Inte i morgon...inte nästa vecka...men det kommer.Promice.Och DÅ...DÅ...var faen är dessa sorgliga figurer typ Stefan L och Batra då??Dessa typer som inte tänker på våra äldres intressen av ett värdigt slut på sina liv.

Jo...dom sitter på sina feta arslen och njuter av att fått ner lönerna,njuter av att kunna sitta i sina fina villor (givetvis inte en "främling" på en mils avstånd MINST) och konstatera för sig själva att "VI VAR BÄÄSST på att ta emot.Sickna jävla dårar.

Och sen har vi denna idiot Fredrik R...vår förra statsminister...den man jag en gång i tiden såg som Gud.Såg honom på TV i går...föredrag på nån företagarkonferens."ALLA ska jobba till dom är 75".Hur jävla lätt är det inte för detta pucko att säga så?.Kom igen nu Fredrik...säg det till folk som ARBETAT.Folk som haft tung sophämtning som huvuduppgift i sina liv.Eller till bergsprängare.Eller varför inte till mig,som mesta delen av mitt liv legat på hus-vindar och dragit ventilation,isolerat zkiten...och värst av allt...GRÄVT i denna skit.Rivit och tunga lyft.Jävla dåre.Jag eller han?Mmm...båda enligt mig.Jag för att jag nedvärderat mig te dessa zkitjobb...han för att han inte verkar leva i verkligheten.

Ähh...vi har ett grymt feltänk i detta land numera...ett feltänk som får mig att vilja spy.

Men annars går bilen min...och båten...bra.Alltid nått.

Snart vinter folks...vilket OXÅ får mig att vilja spy.Men...det är väll en helt annan sak,va?
MOZZ



Inga kommentarer: