fredag 22 juli 2016

Räv...å lite till


Jäkligt grymt att ligga här i godszoffan kl 04.20...och lyss på morgon-skallet från denna...och koltrastarnas kvitter.Som sagt...pensionär nu,och KAN njuta av det istället för att ligga och snurra runt i sängen och grubbla på en massa onödigt skit :-).Eller...det gör jag ju ändå...men behöver int bry mig så mycket om det som förr.

Men nog faen börjar det krypa i kroppen nu...måste fixa nå litet jobb snart.


Köpte mig en förstärkare i veckan...i tanke att ta upp klinkandet igen.Skickat efter en nylonsträngad Gitarr med mick...för mina fingra har ju inte längre dom valkar som ska skona dom från stålsträngarnas tryck.Väntar med spänning på min nya älskling :-).
Ahh...ska bli kul att åter klinka lite,även om det int längre blir för att ragga tözer,som förr i tiden.Ähh...ska ge Koltrastarna en fight tänkte jag.Hursom...blir kul att se om jag kommer ihåg Dylan & co:s alster.


F ö har jag ju fått en nytändning på att kasta klot.Tränat som en tok ngra veckor nu...och rätt kul att själv se framstegen man gör.Och min tes om att lägg behöver man inte träna...den stämmer.Det sitter livet ut.Märkte jag ju på Söndaxliret när jag gick läggare i en av fighterna.La ju så äla bra att jag själv häpnade :-).Skotten däremot...MÅÅÅSTE man träna.Pangade ju i dom två övriga fighterna,och det gick hyfsat bra de me.Och...att skjuta är ju eg det roligaste.Aja...dom sitter rätt bra nu.Ähh...tränar mest för mig själv...för att må bra helt enkelt.

Nu måste jag fundera vidare på om jag ska FÖRSÖKA zova lite...eller ta en väääldigt tidig morgonpromenad.
MOZZ.





Inga kommentarer: