måndag 25 februari 2019

Promis-start våren -19.

Promenader fr & med 25/2 -19.Lördag 23/1 kl 23.45...sista ciggen för denna gång.:-)
25/2...vanliga vägen.Ner för Lugnetbacken,in i skogen,ut på Fejjan-vägen och sen till Hanskroka.Uppför brantbacken och sen upp för trä-trappan te godset mitt.
Nöjd...men ju gjort denna sträcka förr med 7070 steg...på ngra sekunder över timmen.
Denna gång alltså över 1000 steg mer...och på tiden 1 timme och 11 minuter.
Men det VAR halt...lovar.Gick åt en hel del steg för att kunna hålla balansen.
Lite att jobba på alltså :-) Målet får bli under 7000 steg och det på under timmen.

27/2...vanliga vägen...på 1 tim,6 min och 30 sek.Det tar sig :-)

1/3...vanliga vägen.1 tim 6 min och 48 sek.


18/3...11,5 km.Nytt steg-rekord.
Knallade vanliga vägen (nerför Lugnetbacken in i skogen och ut på Fejan/Filan-vägen och förbi Hanskroka) fram till väg Höglingan,där jag svängde upp och knallade förbi Kjelle Åkerström ut till Östernäsvägen.Hit blev det 6500 steg.
Sen Östernäsvägen bort till Eknäsvägen.Sen landsvägen till Lugnetvägen som jag tog bort till backen och vidare hem.Ny väg alltså...och lite längre än vanliga.Gött de :-) Tog 1 timme och 53 minuter...men tog inte i jättehårt direkt.Häpp.Denna sträcka kallas nu LÅNGA VÄGEN.

1/1...Långa vägen som ovan.6248 steg te Östernäs-vägen.Nytt stegrekord jö.Och allt på 1 timme och 52 minuter.Rekord...med en minut.Weee.





Inga kommentarer: